Η Fetamania στην Αλεξανδρούπολη

Στην Αλεξανδρούπολη βρίσκεται αυτές τις μέρες η κινητή μονάδα ενημέρωσης της Cheesenet με όλο τον εξοπλισμό της με σκοπό την ενημέρωση των καταναλωτών της πόλης αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Θράκης. Τις εκδηλώσεις – ενημερώσεις επιμελείται η οργάνωση Cheesenet στα πλαίσια του Κανονισμού (ΕΚ) 2826/2000 που έχει αναλάβει με την συνδρομή της Κοινότητας και του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, μια σειρά ενεργειών για την ενημέρωση των νέων στην Ελλάδα και την εσωτερική αγορά της Κοινότητας. Στόχος του προγράμματος είναι αφ’ ενός να ενημερωθούν οι νέοι για το τυρί φέτα ΠΟΠ και να γίνουν συνειδητοποιημένοι καταναλωτές και αφ’ ετέρου οι εκπαιδευτικοί, δημοσιογράφοι και γενικά οι διαμορφωτές της κοινής γνώμης.

Οι εκδηλώσεις κινήθηκαν στους εξής άξονες:

Δημιουργία χώρου Fetaland – Χώρα της Φέτας σε αίθουσα του ξενοδοχείου Grecotel Εγνατία με infokiosk που δίνουν πληροφορίες μέσω της ταινίας και του διαδραστικού παιχνιδιού Feta Invaders.

Ημερίδα που πραγματοποιήθηκε τη Πέμπτη 4 Μαΐου παρουσία φορέων της τοπικής αυτοδιοίκησης, προϊστάμενων υπηρεσιών, εκπαιδευτικών, δημοσιογράφων και λοιπών τοπικών αρχών του Νομού Έβρου. Την εκδήλωση χαιρέτισαν οι κ.κ. Αντινομάρχης Μιχάλης Κογιουτζής και ο Αντιδήμαρχος Καβάζης Γιώργος.

Στην εκδήλωση προβλήθηκε η ταινία με την ιστορία της Φέτας και παρουσιάστηκε η ιστοσελίδα www.feta.gr. Τη σημασία των εκδηλώσεων – ενημερώσεων αλλά και των σημαντικών αποτελεσμάτων αυτών τόνισε ο Πρόεδρος του Cheesenet κ. Παντελής Ραπανάκης ο οποίος παρουσίασε με αναλυτικά και εμπεριστατωμένα επιχειρήματα την αναγκαιότητα στήριξης και διάδοσης του προϊόντος ιδίως στις νέες ηλικίες. Το πρόγραμμα περιλάμβανε μπουφέ όπου σερβιρίστηκαν πιάτα από το βιβλίο συνταγών της Cheesenet.

Στις 5 Μαΐου πραγματοποιήθηκαν από το στελεχιακό δυναμικό της οργάνωσης παρουσιάσεις – ενημερώσεις σε σχολεία της Αλεξανδρούπολης. Χρησιμοποιούνται σύγχρονα οπτικοακουτικά μέσα με τα οποία γίνεται ξενάγηση στην ιστοσελίδα όπου πραγματοποιούνται οι σχετικοί διαγωνισμοί μέσω παιχνιδιού με σκοπό την αφομοίωση πληροφοριών και φιλική προσέγγιση του προϊόντος. Με το πέρας της προβολής – ενημέρωσης γίνεται η διανομή ενημερωτικού και προωθητικού υλικού με τα σχετικά δείγματα με τυρί φέτα σε συσκευασία βαρελάκι. Οι εκδηλώσεις συνεχίστηκαν Σάββατο και Κυριακή όπου ο χώρος της Fetaland στο Grecotel Εγνατία λειτούργησε για το ευρύ κοινό της πόλης

showsAlexandroupoli1

Ο κ. Αντινομάρχης, Μιχάλης Κογιουτζής με τον Πρόεδρο της Cheesenet κ. Παντελή Ραπανάκη και τον κ. Θανάση Παπαζηλάκη της ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ

showsAlexandroupoli2

Παρουσίαση στο 3ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης