Η Fetamania …εξαπλώνεται! (Αθήνα)

Δελτίο Τύπου

Με τη νόσο των πουλερικών να έχει φέρει την Ευρώπη στα πρόθυρα νευρικής κρίσης, όλοι στρέφονται προς τα παραδοσιακά προϊόντα εγγυημένης ποιότητας. Η ελληνική φέτα, που με τη βούλα πια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, είναι προϊόν Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης, βρίσκεται στο προσκήνιο. Για την προβολή και προώθησή της στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στην ελληνική αγορά, η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία Cheesenet με τη συνδρομή του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχει ξεκινήσει μεγάλη ενημερωτική εκστρατεία που απευθύνεται κυρίως στους νέους καταναλωτές.

news9a

Μετά την επιτυχημένη καμπάνια στην Αθήνα που κράτησε μια εβδομάδα, η έκθεση “μεταναστεύει” στην Πάτρα, στα Γιάννενα και στη Θεσσαλονίκη καθ’ οδόν προς τις υπόλοιπες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο Υπουργός Ανάπτυξης Δημήτρης Σιούφας που επισκέφθηκε την έκθεση Fetaland (η χώρα της φέτας) είπε: “Προέρχομαι από την ορεινή Καρδίτσα και μεγάλωσα τρώγοντας φέτα. Αυτό κληροδότησα και στα παιδιά μου που γεννήθηκαν και μεγάλωσαν στην Αθήνα”, ενώ επεσήμανε την ανάγκη για εξωστρέφεια και βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των παραδοσιακών ελληνικών προϊόντων, με στόχο να κατακτήσουν τη διεθνή αγορά.

Η “Fetamania”, όπως λέγεται η εκστρατεία, χρησιμοποιεί τις πιο σύγχρονες επικοινωνιακές μεθόδους για να προβάλει το παραδοσιακό μας προϊόν. Μέσα από την ιστοσελίδα feta.gr οι καταναλωτές μπορούν να βρουν όλες τις πληροφορίες για τη φέτα, να διαβάσουν συνταγές γραμμένες από τους κορυφαίους chef της Λέσχης Αρχιμαγείρων Ελλάδος και να παίξουν το διαδραστικό παιχνίδι feta invaders. Στο παιχνίδι αυτό ένας τσοπάνος με στριφτό μουστάκι, γκλίτσα και …τρομερό τσαρούχι κυνηγάει τα μικρόβια και τα βακτήρια που απειλούν τη φέτα του κι επιλέγει τα σωστά συστατικά και τις κατάλληλες θερμοκρασίες παστερίωσης, ωρίμανσης και ψύξης της φέτας.

news9b

Δυο κινητές μονάδες ενημέρωσης στήνουν σε χρόνο-ρεκόρ χώρο προβολών για την ταινία “Η Φέτα”, μια ιστορική αναδρομή από τον Όμηρο μέχρι σήμερα, που έγινε με τη φροντίδα του προέδρου της Εθνικής Επιτροπής Γάλακτος Μανώλη Ανυφαντάκη. Τα έξυπνα info-kiosks προσφέρουν ενημέρωση σε όλα τα επίπεδα πληροφοριών και διασκέδασης. Οι επισκέπτες της έκθεσης μπορούν να πάρουν ένα CD-ROM με όλο το πληροφοριακό υλικό και -αν κερδίσουν στα παιχνίδια που οργανώνονται- να πάρουν κι ένα μικρό αλλά καινοτόμο βαρελάκι με φέτα.

Γι’ αυτό το βαρελάκι φέτας, παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές αλλά και επίδοξοι νέοι “αστέρες” διαγωνίζονται στα τουρνουά Fetamania Cup. Στο τουρνουά της Αθήνας, όπου συμμετείχαν οι παλαίμαχοι της ΑΕΚ, του Καλαμακίου, του Παναθηναϊκού και του Φωστήρα, τη “φέτα” γεύθηκαν οι βετεράνοι του Τριφυλλιού, οι οποίοι με σκόρερ τους Βαζέχα (2) και Φρατζέσκο (2) επικράτησαν στον τελικό με σκορ 4:0.

news9d

Ταυτόχρονα με τις εκθέσεις στις ελληνικές πόλεις, η Cheesenet δημιουργεί τις υποδομές για ενημέρωση των νέων σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Με εκδηλώσεις που γίνονται στα μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα επιλεγμένων ευρωπαϊκών πόλεων διερευνάται με ειδικό τρόπο το γνωστικό επίπεδο των καταναλωτών, ώστε η νέα καμπάνια που βρίσκεται υπό έγκριση να στοχεύσει σωστά και να προσφέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα μέσω ενημερωτικών σποτ στη δορυφορική τηλεόραση. Στο στόχαστρο των υπευθύνων της Cheesenet έχουν μπει επίσης σχολεία και σούπερ μάρκετ, όπου γίνονται ενημερωτικές προβολές και διανομή προϊόντων, ώστε οι καταναλωτές κάθε ηλικίας να ενημερωθούν σωστά για τη διατροφική αξία και την ιστορία του παραδοσιακού αυτού προϊόντος.

Εκπρόσωποι δυο μεγάλων ελληνικών εταιρειών στο χώρο της φέτας, ο Μάνος Κασσαλιάς της ΔΩΔΩΝΗΣ και ο Γιάννης Βασταρδής της ΔΕΛΤΑ σε ειδικές ημερίδες που διοργάνωσαν στο πλαίσιο της έκθεσης Fetaland υπογράμμισαν για άλλη μια φορά την υποστήριξή τους στο πρόγραμμα προώθησης και προβολής της φέτας Fetamania που εκτός από τον εθνικό στρατηγικό στόχο της ανταγωνιστικότητας προσφέρει συγκριτικά πλεονεκτήματα και στις εταιρείες του κλάδου.

news9c