Η Cheesenet στην Ολλανδία

news31a

Δίπλα στις μεγαλύτερες εταιρείες του τομέα των τροφίμων, βρέθηκε η CHEESENET πραγματοποιώντας εντυπωσιακή εμφάνιση μπροστά στο ολλανδικό κοινό που αγκάλιασε την ετήσια έκθεση γενικού καταναλωτικού ενδιαφέροντος HUISHOUDBEURS που πραγματοποιήθηκε στο ‘Aμστερνταμ. Ειδικότερα, το περίπτερο της CHEESENET, τοποθετημένο στο hall “xposanten culinair” στο νούμερο 11.600, τράβηξε τα βλέμματα και κέντρισε το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού. Η έκθεση HUISHOUDBEURS, ήδη γνωστή για τον ανοιχτό χαρακτήρα της όσον αφορά την ποικιλία των προϊόντων που φιλοξενεί, προσφέρει στον καταναλωτή μία σημαντική ευκαιρία για ενημέρωση γύρω από διάφορα προϊόντα πολλών τομέων.

news31b

Η CHEESENET είναι η μη-κερδοσκοπική οργάνωση που έχει αναλάβει την προώθηση ελληνικών τυριών Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης και ιδιαίτερα της Φέτας ΠΟΠ. Το περίπτερο της εταιρείας διέθετε 2 infokiosk εξοπλισμένα με touch screens μέσω των οποίων οι επισκέπτες μπορούσαν να πάρουν πληροφορίες για τη φέτα και τα υπόλοιπα ελληνικά τυριά ΠΟΠ. Οι πληροφορίες αφορούσαν την παραγωγή, την ιστορία, τη σημασία των προϊόντων στο καθημερινό διαιτολόγιο του ανθρώπου και στοιχεία διαφοροποίησης τους από τα υπόλοιπα τυριά που χρησιμοποιούν ως πρώτη ύλη το αγελαδινό γάλα. Επιπλέον, οθόνη plasma που είχε στηθεί στο περίπτερο προέβαλε ένα ολιγόλεπτο film που περιέγραφε την πορεία της φέτας τα 3000 χρόνια της ύπαρξής της. Το film παρείχε πληροφορίες για την καταγωγή της φέτας και για τη διαδρομή της μέσα στους αιώνες.

news31c

Σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο, οι καταναλωτές είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο test της φέτας. Συμπέρασμα του test ήταν ότι λίγοι καταναλωτές γνώριζαν πως η πραγματική φέτα παράγεται στην Ελλάδα και ότι το προϊόν χαίρει προστασίας της ονομασίας του, οπότε μόνο οι Έλληνες παραγωγοί και μάλιστα αυτοί εντός των οριοθετημένων περιοχών έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν τον όρο “Φέτα” στη συσκευασία τους, γεγονός που κατέγραψε τι πιστεύει ο Ολλανδός καταναλωτής για το συγκεκριμένο τυρί. Το συμπέρασμα αυτό δυνάμωσε τη θέληση της εταιρείας προς την επίτευξη του στόχου της. Κατά τη διάρκεια του test οι καταναλωτές που διάλεγαν τη φέτα από αιγοπρόβειο γάλα επιδοκιμάζονταν με τον ήχο “μπεεε” του προβάτου, ενώ οι υπόλοιποι αποδοκιμάζονταν από τον ήχο “μουυυ” της αγελάδας. Μετά το test όλοι οι συμμετέχοντες στο διαγωνισμό έπαιρναν ένα ειδικά σχεδιασμένο σάκο που περιείχε ένα φυλλάδιο συνταγών, δείγμα ελληνικής φέτας ΠΟΠ και ένα wuppie σε μορφή προβάτου.

news31d

Επιπλέον, ένας άλλος χώρος ήταν στη διάθεση των chef της fetamania και του chef’s club και λειτουργούσε ως πάγκος προετοιμασίας διαφόρων snacks με φέτα, όπως μικρών κύβων από φέτα με αγνό ελαιόλαδο και ρίγανη, παραδοσιακού κρητικού ντάκου, μους φέτας με ελιές ή πιπεριές. Όλα τα snacks έτυχαν μεγάλης απήχησης από το κοινό της έκθεσης. Στις εκδηλώσεις συμμετείχε ο Ευτύχης Μπλέτσας δίνοντας στο χώρο κάτι από τον αέρα που τον χαρακτηρίζει. Τέλος, το περίπτερο τίμησε με την παρουσία του ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΕ, κος Κατσανιώτης.

news31e

Τα στελέχη της εταιρείας άφησαν το ‘Aμστερνταμ και την έκθεση έχοντας στις βαλίτσες τους μεγάλο όγκο πληροφοριών που τους βοήθησαν στην εξαγωγή σημαντικών συμπερασμάτων ικανών να τους βοηθήσουν στην επίτευξη του στόχου τους. ‘Aλλωστε, ο μεγάλος αριθμός των 1000-1500 επισκεπτών στο περίπτερο την ημέρα που έφτανε τους 2000 τις ημέρες που η έκθεση διαρκούσε μέχρι τις 22:00 επέτρεψε στην εταιρεία επικοινωνήσει με το ολλανδικό κοινό και να νιώσει τον παλμό του. Τώρα το μήνυμα είναι σκληρή δουλειά μέσω των υπόλοιπων δράσεων της καμπάνιας στην Ολλανδία ((roadshows, εκστρατεία ενημέρωσης στην τηλεόραση, κ.α.).

news31f