Διακριτή παρουσία των τυριών ΠΟΠ στη μεγάλη εμπορική έκθεση IFE 09 του Ηνωμένου Βασιλείου

news51a

Η κλαδική παρουσία των τυριών ΠΟΠ προκάλεσε αίσθηση στο Λονδίνο, όπου η Cheesenet με την συνδρομή της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, συμμετείχε στην Έκθεση IFE 09 THE INT’L FOOD & DRINK EVENT (ExCeL London), η οποία πραγματοποιήθηκε από 15-18/3/2009. Η εν λόγω έκθεση διοργανώνεται κάθε δύο χρόνια αυτή τη περίοδο, και προκαλεί το ενδιαφέρον πολλών επισκεπτών-εμπόρων που δραστηριοποιούνται στα τρόφιμα και ποτά.

news51b

Αποτελεί ένα μοναδικό επιχειρηματικό γεγονός που προσελκύει τους σημαντικότερους εκπροσώπους από το χώρο της λιανικής, της τροφοδοσίας, της χονδρικής, της διανομής και της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών. Στατιστικά στοιχεία αναφέρουν ότι την έκθεση επισκέπτονται 24.146 εμπορικοί επισκέπτες από 101 χώρες, εκ των οποίων οι 20.764 προέρχονται από το Ηνωμένο Βασίλειο και οι 3.382 από άλλες χώρες εκτός Ηνωμένου Βασιλείου.

news51c

Το Ηνωμένο Βασίλειο σύμφωνα με τα στοιχεία του επίσημου οργανισμού εξαγωγών της χώρας μας (ΟΠΕ), είναι η 3η πιο σημαντική αγορά τροφίμων και ποτών στην Ευρώπη και η 5η στον κόσμο.

Τα τυροκομικά προϊόντα ΠΟΠ (φέτα κλπ) προκάλεσαν το έντονο ενδιαφέρον αγοραστών και επαγγελματιών του χώρου. Η οργάνωση Cheesenet σε συνεργασία και με τον συντονισμό και την επιμέλεια του ΟΠΕ, έδωσε την ευκαιρία στις επιχειρήσεις της χώρας μας να ανοίξουν νέους διαύλους επικοινωνίας με αγοραστές, κλαδικούς φορείς και μέσα μαζικής επικοινωνίας στις αγορές-στόχους του Ηνωμένου Βασιλείου και όχι μόνο.

news51d

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν μια σειρά από παράλληλες εκδηλώσεις, όπως παρουσιάσεις-ενημερώσεις, γευσιγνωσίες και δειγματισμοί προϊόντων, τα οποία λειτούργησαν υποστηρικτικά στους χώρους του υπερσύγχρονου εκθεσιακού χώρου της Cheesenet.

Το υπερσύγχρονο περίπτερο προκαλούσε τον ενδιαφερόμενο να το επισκεφθεί και με ευχαρίστηση να γευτεί την ελληνική φιλοξενία και να διεισδύσει στα μυστικά της ελληνικής γαστρονομίας. Το περίπτερο επίσης διέθετε plasma wide screen οθόνη στην οποία γινόταν προβολή ντοκιμαντέρ “3000 χρόνια τεχνολογίας τυριού” το οποίο παρείχε πληροφορίες σχετικά με την ιστορία της φέτας, 2 μονάδες infoqiosk εξοπλισμένα με touch screen οθόνη παρέχοντας πληροφορίες για την παρασκευή όλων των τυριών Π.Ο.Π., προβολή του τηλεοπτικού spot, καθώς και γενικότερες πληροφορίες για την έως τώρα δράση της εταιρίας σε 8 γλώσσες.

Το περίπτερο της CHEESENET κέντρισε το ενδιαφέρον και των μέσων ενημέρωσης. Η τηλεόραση HELLENIC TV, η οποία αποτελεί καλωδιακή πλατφότμα κυρίως των ελλήνων της διασποράς, ήταν εκεί και πήρε συνέντευξη από τον πρόεδρο της οργάνωσης κ. Παντ. Ραπανάκη ο οποίος εξήγησε στο κοινό του καναλιού τα πλεονεκτήματα της ελληνικής φέτας και των άλλων τυριών ΠΟΠ. Ο κ. Ραπανάκης αναφέρθηκε στο προφίλ της καμπάνιας της CHEESENET, τονίζοντας ότι η φέτα στοχεύει περισσότερο στην Αγορά Gourmet, λόγω της υψηλής τιμής που τη χαρακτηρίζει και τις μικρές ποσότητες που διαθέτει και λιγότερο στο Retail όπου οι ανταγωνιστές της παρουσιάζονται σημαντικά ισχυρότεροι.